Fredag

Hej!
 
Innan jag börjar med någonting annat så vill jag bara säga en grej, jag kommer inte att kommentera finalbidragen. Jag känner att jag inte riktigt kan det då jag har så många blandade känslor kring den här finalen. Jag tror på Sverige samtidigt som jag är livrädd för många andra länder och det kommer inte att bli någon bra analys, jag kan ge er en recension på Måns framförande igår: Fy FAN vad han är bra, jag har ALDRIG känt mig så stolt över vara svensk och oavsett så har han redan vunnit. Jag måste nog vila från Eurovision det är en sak som är säker. Jag måste sluta tänka på det och inte tänka på hur tagen jag faktiskt är av Måns och jag måste ställa in mig Rysk, Italiensk, Australensisk och kanske Estnisk seger. 
 
Så nu tillbaka till verkligheten, jag är ledig idag och jag kanske tar en promenad men just nu känns inte vädret särskilt lovande, jag måste också gå till banken och fixa med mitt bankkort som inte har kommit. Annars så får vi se vad som händer. Först allt måste jag få mig någonting att äta. Vi hörs kanske senare. 
 
Okategoriserat | |
Upp