Winter Wonderland

Vad har hänt med våren som var på väg? Det är ju snökaos i Stockholm just nu och inte tala om allt slask. Herregud, det är inte mycket jag hatar här i världen men slask är en utav grejerna. Det går ju inte att gå på gatorna. Mina fötter blev dränkta i vatten. Aja, hur som helst, vad ska man göra? Sverige är ju inte direkt känt för sitt fina och soliga väder eller har jag fel? 
 
Det är onsdag idag och jag ska fortsätta skicka iväg några ansökningar. Annars vet jag inte vad som händer idag. Jag känner mig väldigt asocial nu för tiden, inte med vilje men mina vänner bor antingen utomlands eller så har de fullt upp. Men det är tyvärr så det är och jag får fokusera på att ta vara på stunderna jag faktiskt får med dem. Jag är dock glad att jag kanske ska träffa Ida i helgen och titta på Melodifestivalen. Jag hoppas verkligen att det blir av. 
 
Hur mår ni?
Okategoriserat | |
Upp